Fifi of Kungsgarden

Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

The Banana-effect

Av Sofia - 25 januari 2012 12:24


 


Ja, vem var då denna hemliga person som satte griller i huvudet på er under måndagen?   Naturligtvis förtjänar denna person en ordentlig presentation här på bloggen och inte bara mystiska bildledtrådar! Först och främst hade vi bananen som blivit lite utav en klassiker i kattvärlden och används som tilläggsnamn på flera personer. Snigeln var kanske lite knepigare, för det finns många personer som kan förknippas även med denna men i det här fallet var det det tydliga slemspåret efter snigeln som var poängen. Citat; "Åh Russel Crowe i Gladiator, honom får man ju snigelspår i trosorna av..." Japp, ni vet vem det måste vara alltså... 



The one and only Anna-Banana Ohlsson of Neospride!   (Med "the serious look"  


Ni som vill lära känna henne lite bättre kan ta en tur in på hennes BLOGG eller varför inte friska upp minnet med några gamla klassiska Anna-citat... Eller helt enkelt hugg henne på nästa utställning för lite quality time  Puss på dig Anna för att du ofrivilligt ställde upp i dagens hemliga person!

   

 
 
Ingen bild

Sofie

25 januari 2012 13:34

Men då hade jag ju rätt jue...

Sofia

25 januari 2012 13:36

Jaa, tjohoo Sofie! :)))

 
Ingen bild

Blekingebon

25 januari 2012 13:36

Mmmm... eller "Nej för fan, så kan du ju inte göra (till Fifi) då ser han ju ännu konstigare ut!!!"
Tror det vara något om min frisyr :P

Sofia

25 januari 2012 13:37

Japp nåt om din lugg... :P

 
Anna-Banana

Anna-Banana

25 januari 2012 14:28

Hahaha oops nu kommer jag ju bli överhopad med galna fans nästa utställning?? Blir samtidigt lite generad men ändå stolt... vem blir inte stolt om man får någon att lämna snigelspår..;)

http://www.neospride.blogspot.com

Sofia

25 januari 2012 14:30

Bli nog mååånga snigelspår efter att du traskat förbi! ;)

 
Jackie

Jackie

25 januari 2012 16:13

sv: åh tack så mycket! Vad glad jag blir att du gillade den :D
Fortsättningen kommer upp i kväll och i morgon under dagen, håll utkik :)

http://www.jackieie.blogg.se

 
natta

natta

25 januari 2012 17:04

hej sötnos! hur är det med dig idag? grymt härlig blogg med bra inlägg! :)


jag undrar om du vill vara med i tävlingen på min blogg? du kan vinna iphoneskal, har du inte en egen ihpone så tävla till en vän eller sälj.♥

du hittar den i kategorin till vänster och sen tävlingar!
om du inte vill va med kolla gärna min blogg också.

kram och ha en fortsatt fin dag!

http://naxo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 17 augusti 2012 19:30

      "Vi kan ju alltid ta en glass i solskenet?" "Solsken?! Problemet är att det inte ÄR något solsken!"    Fast när termometern visade 24 grader och inte ett moln syntes på himlen var Therese tvungen att ge sig. Kanske är hon förföljd a...

Av Sofia - 16 augusti 2012 18:21


    Så har det där bengalslottet kommit till stadiet att få slottsträdgården inhägnad. Reglar ska mätas upp och pusslas ihop på bästa vis och naturligtvis kan ett sådant jobb inte ske utan övervakning från ett gäng fyrbenta experter. Två stycken ...

Av Sofia - 11 augusti 2012 19:56

  Ralph har tagit bästa platsen hos Sanna vid frukosten      Well inte hann jag ta några direkta kattbilder på showen men kan dela med mig av de bästa ögonblicken från fredagen och lördagen som inte var direkt tävlingsrelaterade ;) man hinne...

Av Sofia - 10 augusti 2012 15:17

Jo här i Karlskrona är sniglarna lika sjuka som vanligt... Den här lealösa spinnande damen ska dessutom med ner till Skåne i eftermidda, Kurr kurr!...

Av Sofia - 8 augusti 2012 18:15

  Några av mina senaste keramikgrejer. Handgjorda koppar i stengods, glaserade och dekorerade med egengjort tryck; Föreställande devsar och bengaler såklart! Nu börjar vi dessuom närma oss en hösttermin så ska bli spännande att sätta igång med "...

Presentation


En blogg av mig, Fifi 20 år, och mötet mellan mina olika intressen. Välkommen att kika runt!

Vill du följa min blogg?

Sök i bloggen

Läs gärna!

Kategorier

Dont forget...

Photobucket

at:

 

Besöksstatistik

Arkiv

Bloggtrafik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ovido - Quiz & Flashcards