Fifi of Kungsgarden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sofia - 5 maj 2011 11:29




   

Jag är en liten skogssnigel och fick gästblogga idag på Fifis blogg! Det är nämligen två konstiga människor här idag i Hjärup hos mig och ställer till det. Hon som kallas Fifi försökte "studsa" mig men hon tyckte inte att jag var lika bra på det som de där bengalerna tydligen. Jag fick i alla fall dela frukost med henne sen så vi är riktigt goda vänner känner jag nu. För övrigt är det ganska lattjo här, den tvåbenta snigelfamiljen är någonstans långt borta vilket innebär sjukt bra möjligheter att leva loppan. Om nu inte den där Blekingebon varit här och jagat in oss om kvällarna i vårt barnrum förstås, men vi ger honom allt en tuff match! Han verkar inte riktigt kunna räkna så taktiken är att hålla oss i rörelse så blir han förvirrad och det är lätt att slinka iväg utan att han märker det. Hehehe, de där blekingeborna är inte alltid så brighta... Well, nu ska vi i ligistgänget ägna oss åt vårt senaste projekt att ta oss upp i taklampan. Det hjälper rätt bra att vi är sniglar och kan krypa upp för väggarna med vårt slem. See ya!

Presentation


En blogg av mig, Fifi 20 år, och mötet mellan mina olika intressen. Välkommen att kika runt!

Vill du följa min blogg?

Sök i bloggen

Läs gärna!

Kategorier

Dont forget...

Photobucket

at:

 

Besöksstatistik

Arkiv

Bloggtrafik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ovido - Quiz & Flashcards