Fifi of Kungsgarden

Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Nedräkning

Av Sofia - 9 februari 2011 17:17



Oh really! Imorgon lämnar jag tonåringens sötebrödsdagar och blir gammal. Jag har gjort en hel önskelista i huvudet och vet precis vad jag skulle vilja ha, inslaget i massa olika fina papper och snören. Huruvida min omgivning är helt införstådda i vad mina önskningar består av är jag en aning osäker på men antar optimistiskt att de trots allt kan läsa tankar. Jag menar, jag kan ju inte hjälpa att jag kommit på typ nu ett par timmar innan vad jag dreglar efter, och tycker mig dessutom ha varit väldigt duktig och antytt, om än luddigt, vad jag önskar mig. Har nämligen varit fullt fokuserad på ungefär en miljon andra saker än det där med födelsedag fram tills ungefär nu... Och då kommer man ju på allt på en gång    


Jag; Får jag önska en middag till imorrn???

Mamma; Ja varsågod, vad vill du ha då...

Jag; Oh.. öh... Jag vet inte... Jag måste ju fundera lite!


Jag; Och ska du inte fråga vad för frukost på sängen jag vill ha?

Mamma; Men det brukar vi ju inte fråga, det är ju en överraskning!

Jag; Joho det brukar du visst fråga! Faktiskt!

Mamma; Säger du det, men jag tänkte väl improvisera lite idéer själv...

Jag; Men du brukar fråga!!!

Mamma; Jaha, okej, är det något speciellt du vill ha till frukost?

Jag; Öh näe jag vet inte, jag bara undrade om du inte skulle fråga... 

Mamma; Daaah!

 
 
Josefine

Josefine

9 februari 2011 19:32

Välkommen i 20års-klubben! Det är väll typ du och jag som är det i hela kattvärlden.. Resten är typ OLD! hehehehe ;)

http://www.crxdaily.blogspot.com

 
Amanda

Amanda

9 februari 2011 20:06

Haha, du är för söt! Sov gott inatt! I morgon blir du lika gammal som jag! ;D

http://amandabjuren.blogg.se

 
maria

maria

9 februari 2011 21:20

Haha vilken underbar konversation ^^

http://flygermedvingar.blogg.se

Sofia

9 februari 2011 21:22

Vi är lite tokiga.. Eller *host* jag är väl framförallt ;)

 
Ingen bild

Kicka

10 februari 2011 12:12

GRATTIS på 20-årsdagen!!! Bolaget myndig :-)

Hoppas att du många presenter och många som uppvaktar dej

//Kram Kicka

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 17 augusti 2012 19:30

      "Vi kan ju alltid ta en glass i solskenet?" "Solsken?! Problemet är att det inte ÄR något solsken!"    Fast när termometern visade 24 grader och inte ett moln syntes på himlen var Therese tvungen att ge sig. Kanske är hon förföljd a...

Av Sofia - 16 augusti 2012 18:21


    Så har det där bengalslottet kommit till stadiet att få slottsträdgården inhägnad. Reglar ska mätas upp och pusslas ihop på bästa vis och naturligtvis kan ett sådant jobb inte ske utan övervakning från ett gäng fyrbenta experter. Två stycken ...

Av Sofia - 11 augusti 2012 19:56

  Ralph har tagit bästa platsen hos Sanna vid frukosten      Well inte hann jag ta några direkta kattbilder på showen men kan dela med mig av de bästa ögonblicken från fredagen och lördagen som inte var direkt tävlingsrelaterade ;) man hinne...

Av Sofia - 10 augusti 2012 15:17

Jo här i Karlskrona är sniglarna lika sjuka som vanligt... Den här lealösa spinnande damen ska dessutom med ner till Skåne i eftermidda, Kurr kurr!...

Av Sofia - 8 augusti 2012 18:15

  Några av mina senaste keramikgrejer. Handgjorda koppar i stengods, glaserade och dekorerade med egengjort tryck; Föreställande devsar och bengaler såklart! Nu börjar vi dessuom närma oss en hösttermin så ska bli spännande att sätta igång med "...

Presentation


En blogg av mig, Fifi 20 år, och mötet mellan mina olika intressen. Välkommen att kika runt!

Vill du följa min blogg?

Sök i bloggen

Läs gärna!

Kategorier

Dont forget...

Photobucket

at:

 

Besöksstatistik

Arkiv

Bloggtrafik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ovido - Quiz & Flashcards