Fifi of Kungsgarden

Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

The Devs-Cirkle

Av Sofia - 7 januari 2011 13:47

Okej, vi har länge misstänkt att våra katter har något skumt för sig. Någonting pågår bakom våra ryggar. Vi tror att Extacy (katten alltså...) har en ledande position i planerna, vad de än är. Hon var den som var först ut med att klättra upp på datorhyllan och sätta sig bakom skrivaren för att sedan stirra tomt ut i luften med uppspärrade ögon. Vi är säkra på att det rör sig om någon form av kontakt med yttre rymden och aliens.   


Detta hörn har blivit omåttligt populärt och flera av våra bengaler tar sig nu dit för att ansluta till rymdcentralen. Ibland kan det sitta två stycken där på samma gång och då antagligen telepatera även med varandra. Vi kan bara spekulera i vad de håller på att smida ihop, och oftast sker dessa märkliga händelser när de tror att ingen ser dem.  


För ett tag sedan när jag kom upp på mitt rum möttes jag av ännu en creepy syn. Och den här gången var DEVS involverad! VAD är i görningen? Katter kan vara läskiga...


  

Tjejerna är connectade i en trekant runt deras mästare Devs... 

Har vi rent av huvudcentrat för en sekt i huset?

Eller är det ett sätt att beema iväg Devs ut i rymden?   


Detta kräver verkligen mer efterforskning och ögon i nacken... *ryys*.. Håller era katter också på med sånt här? Berätta gärna!





 
 
Ingen bild

Sofie

7 januari 2011 18:02

Du har säkert hittat portalen till kattdimensionen! *spännande*

 
Ingen bild

Anne

7 januari 2011 18:04

Nej, inga sekter, men lite mysterier har vi ibland. Du vet - en katt är plötsligt spårlöst borta, vi letar och letar och letar på precis alla möjliga ställen en katt kan befinna sig på - ja för säkerhets skull också de omöjliga ställena. Detta kan pågå en bra stund, och mitt i det idogna letandet så sitter den plötsligt där mitt på golvet, till synes kommen från ingenstans... alltså finns det en till dimension i vårt hus... Kattdimensionen! :-)

 
Camilla

Camilla

7 januari 2011 18:07

Heej!
vad roligt att du kikad ein och att du gillade den :D

Gud vilka söta katter! Jag är också kattfantast!
Fast just nu har vi bara en.. brukade vara "tödhem" till hemlösa katter så där ett tak var jag "kattkvinnan" hahaha ;)

Sjukt söt bild på dom små liven! =)

http://frokencarlsson.bloggplatsen.se

 
Sophia

Sophia

7 januari 2011 20:20

Är skrämd över att jag har ett devsbarn här hemma... *S*

http://www.devons.se

 
nataly

nataly

7 januari 2011 21:33

tack så mkt, kul att du känner så!

GUD vilka kattosar!! Jag har två hemma,bondkatter. men jag älskar dom <3

http://natalylopezz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 17 augusti 2012 19:30

      "Vi kan ju alltid ta en glass i solskenet?" "Solsken?! Problemet är att det inte ÄR något solsken!"    Fast när termometern visade 24 grader och inte ett moln syntes på himlen var Therese tvungen att ge sig. Kanske är hon förföljd a...

Av Sofia - 16 augusti 2012 18:21


    Så har det där bengalslottet kommit till stadiet att få slottsträdgården inhägnad. Reglar ska mätas upp och pusslas ihop på bästa vis och naturligtvis kan ett sådant jobb inte ske utan övervakning från ett gäng fyrbenta experter. Två stycken ...

Av Sofia - 11 augusti 2012 19:56

  Ralph har tagit bästa platsen hos Sanna vid frukosten      Well inte hann jag ta några direkta kattbilder på showen men kan dela med mig av de bästa ögonblicken från fredagen och lördagen som inte var direkt tävlingsrelaterade ;) man hinne...

Av Sofia - 10 augusti 2012 15:17

Jo här i Karlskrona är sniglarna lika sjuka som vanligt... Den här lealösa spinnande damen ska dessutom med ner till Skåne i eftermidda, Kurr kurr!...

Av Sofia - 8 augusti 2012 18:15

  Några av mina senaste keramikgrejer. Handgjorda koppar i stengods, glaserade och dekorerade med egengjort tryck; Föreställande devsar och bengaler såklart! Nu börjar vi dessuom närma oss en hösttermin så ska bli spännande att sätta igång med "...

Presentation


En blogg av mig, Fifi 20 år, och mötet mellan mina olika intressen. Välkommen att kika runt!

Vill du följa min blogg?

Sök i bloggen

Läs gärna!

Kategorier

Dont forget...

Photobucket

at:

 

Besöksstatistik

Arkiv

Bloggtrafik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ovido - Quiz & Flashcards