Fifi of Kungsgarden

Alla inlägg under mars 2012

Av Sofia - 2 mars 2012 09:36


 


Fika på Espressohouse med en precis influgen Maliin, direkt från Berlin och här för att leka i Sverige några dagar. Nu ska ju jag själv packa mina väskor och strax smita till Örebro över helgen men lite Malin-gos hann jag i af med   

Konstaterade att inredningen på Espressohouse på centralen måste vara ny och dessutom matchade den Malins stickade kofta, hon såg alldeles ut som hemma i någon mysig liten fjällstuga! 


 

Av Sofia - 1 mars 2012 17:49






En flock små små devsar (katter av rasen devon rex, alltså, för er som inte hänger med på alla interna benämningar   )  , gjorda i stengodslera och glaserade i olika färger. Sött som socker! 


 


 


 


 


 

Presentation


En blogg av mig, Fifi 20 år, och mötet mellan mina olika intressen. Välkommen att kika runt!

Vill du följa min blogg?

Sök i bloggen

Läs gärna!

Kategorier

Dont forget...

Photobucket

at:

 

Besöksstatistik

Arkiv

Bloggtrafik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ovido - Quiz & Flashcards