Fifi of Kungsgarden

Alla inlägg under januari 2012

Av Sofia - 21 januari 2012 10:00


 


...är som vanligt ett faktum. God morgon för övrigt :) *försöker behålla mjölken ifred* 


Av Sofia - 20 januari 2012 20:41


 


Jullov, nyår, semester i Berlin... De har varit en mycket händelserik sista månad på förra året! Nu är det dags för ny termin i skolan med nya keramikobjekt som skriker efter att tillverkas, och såklart även en helt ny utställningssäsong... Vi börjar så smått med ett par i Danmark för att sedan i mars-april gå all in på den svenska arenan ;) Ingen har väl missat att vår egen klubb Sydkatten firar sitt 50-årsjubileum med dunder och brak samt 60-talstema. Planerar att scanna av Malmös alla second hand butiker i jakten på de rätta kläderna och tillbehören. Näe, det är ingen i min närhet som kommer klara sig undan att pimpas i äkta retrostyle, varesig de vill eller inte... *mohahaha*   Och tänkte köra lite inlägg här så småningom med inspiration för att peppa er alla som planerar komma...  :) Well, gott fortsatt 2012, och ska göra mitt bästa för att få tyst på skällande röster om att jag är seg på att uppdatera bloggen ;) 

Presentation


En blogg av mig, Fifi 20 år, och mötet mellan mina olika intressen. Välkommen att kika runt!

Vill du följa min blogg?

Sök i bloggen

Läs gärna!

Kategorier

Dont forget...

Photobucket

at:

 

Besöksstatistik

Arkiv

Bloggtrafik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ovido - Quiz & Flashcards