Fifi of Kungsgarden

Alla inlägg under april 2011

Av Sofia - 2 april 2011 22:10


Devs, Mystic och Dolly stod inte att finna någonstans på sina vanliga sovplatser i huset. Jag letade förbryllad tills jag såg något misstänkt uppe på pokalskåpet... 


Hm... en prickig kropp, rosa lockar och ett svart öra...   


  Precis som jag trodde!


Mystic och Dolly


Och Devs så klart!


Gäääsp


Ännu mer gäsp... Mkt tungor i bild  


Naturligtvis slutade det hela precis som man kunnat räkna ut av den första bilden; När Mystic sträckte ut sig en millimeter till började hela puffen inklusive tre förbryllade katter kana utför skåpskanten. Tur att deras matte varit förutseende nog att stå undertill benägen att fånga upp dom innan det blev någon hård duns!     


Av Sofia - 2 april 2011 16:30


 


Mmm, dagens fynd! Kunde bara inte motstå den! =) Leomönstrad klänning från Asos, bengalen inom mig ropade... Ska ha den i brevlådan innan den 11 April, hoppas det inte blir något krångel med leveransen så jag får gosa loss med den snart!   

Av Sofia - 1 april 2011 19:05


  

Det var förresten inte bara Steph som blev överraskad i helgen som förflöt. Hon hade den mycket goda viljan att i sin tur överraska både mig och mamma med födelsedagspresenter eftersom vi båda fyllt år tidigare i år. Jag fick, förutom en flaska najsigt vin, en av de absolut godaste parfymer jag vet, Elisabeth Arden "Mediterranean". Mmmmmm thank you darling! Doftar som meddelhavet, fast utan fiskar och tång då...   


  


Presentation


En blogg av mig, Fifi 20 år, och mötet mellan mina olika intressen. Välkommen att kika runt!

Vill du följa min blogg?

Sök i bloggen

Läs gärna!

Kategorier

Dont forget...

Photobucket

at:

 

Besöksstatistik

Arkiv

Bloggtrafik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ovido - Quiz & Flashcards